Egyik leggyakoribb igény megrendelői oldalról a kommunikációs tréning, amin semmi meglepő nincs, hiszen cégmérettől, beosztástól, feladatkörtől függetlenül ez a felület hálózza be a teljes szervezetet. Az itt jelentkező akadályok közvetlenül hatnak az eredményességre.Kommunikációs tréningjeink alkalmasak egy-egy, a menedzsment által feltárt probléma, vagy rosszul működő részfunkció javítására és komplett alapismeretek adására is. A képzések fókuszában az asszertivitás áll, melyet nemcsak módszerként, hanem attitűdként próbálunk átadni hallgatóinknak.

Létszám: maximum 15 fő/csoport.

Helyszín: bárhol megtartható, ahol a szükséges technikai feltételek (projektor, flipchart) adottak.

Mit mondanak, a résztvevők miután távoznak?

A képzésünkön résztvevők visszajelzései alapján tréningjeink legnagyobb erőssége az azonnali, valóban használható ismeret megszerzése.
Nagyra értékelik továbbá, hogy trénereink életszagú példákon keresztül mutatják be a gyakori kommunikációs problémákat, és a helyzetgyakorlatokban kipróbálhatók és átélhetők a különböző helyes megoldások.

Milyen különlegesség van az Atlantis Child Trainer kommunikációs képzéseiben?

Kommunikációs képzéseinket tartó trénereink dolgoztak multinacionális vállalatoknál, kisebb magánvállalatoknál, nonprofit szervezetekben, így teljes képpel rendelkeznek a különböző szervezetek belső és külső kommunikációjáról. Személyes, megélt példákkal támasztják alá a tananyagot és teszik hitelessé az egész képzést.

A képzés során egységekben haladunk és helyzetgyakorlatokkal biztosítjuk elméleti tananyag kipróbálását, tesztelését.

Milyen áron dolgozunk?

Áraink a foglalkoztatott, jelentős vezetői és tréneri tapasztalattal rendelkező oktatók ellenére, a piacon átlagosnak számítanak. Az árak nagymértékben függnek a program hosszától, és a megrendelt képzések mennyiségétől.

Miben más, mint a többiek?

A tréning előtt lehetőség szerint felmérjük a hallgatókat és ehhez képest állítjuk össze a programot. Módszertanunk alapja, hogy modell szituációs gyakorlatokon keresztül tárunk fel problémahelyzeteket és közösen, tréneri moderációval találjuk meg a lehetséges megoldásokat, amiket a következő helyzetgyakorlatban letesztelünk. Mindig csak egy elméleti elemre koncentrálunk és fokozatosan, egy-egy feltevés „bizonyítása” után haladunk tovább. Így érjük el a magas szintű elfogadást és beépülést. A tréningeken mindig lehetőséget biztosítunk a résztvevők által hozott valós munkahelyi esetek átbeszélésére, esettanulmányként való kezelésére.

A kommunikációs tréning előnyei

Szembesíti a résztvevőket az általuk alkalmazott kommunikációs attitűddel, stílussal. Tudatosítja az ebből eredeztethető lehetséges problémákat. Javaslatokat, működő módszereket nyújt a kommunikáció fejlesztésére.

A tréninghez kapcsolódó szolgáltatások

Előzetes felmérés, interjúk, programkialakítás, helyszínre javaslatok, teljes rendezvény megszervezése (beleértve a szállítás, szállás, étkezés, tréningen kívüli programok összeállítása), elégedettség mérés, utánkövetés, igény esetén coaching.